Eeeliii...MOIII!!:)) mä oon niin mukana tässä reissussa ja innolla odotan matka alkua, alustavat suunnitellut (kiitos nasujen) on niin hyvällä mallilla että uskaltaa mukaan lähteä;) Joten olen minna 25vuotias siilinjärven puolella asuva;) kihlattu,asunto,auto,koira(vanhemilla),työpaikka ja kauramoottori(siis hevonen joka ei tajunnu:D) on ja joka toivon mukaan tahkoaa ja ansaitsee minulle extrareissurahaa!:)) tällä hetkellä on innokas ja pelottava fiilis lähteä isoille kylille koska olen kaksi kertaa käynyt vain ulkomailla espanjassa (jos ei viroa ja ruotsia lasketa) joten nyt näkee kyllä koko elämänsä kyllyydestä maisemia ja aion niistä nauttia koko matkan (en halunnut sanoa sanontaa täysin rinnoin!:D)...unia on tullut myös nähtyä, niistä on ehkä enemmän hyötyäkin esim että muistaa passin ottaa mukaan;)) Hyvä porukka on lähdössä, henskun tunnen hyvin mutten ninaa niin paljon joten eiköhän ne ninankin ilmeet ja eleet tule tutuksi ja tiiä vaikka henskustakii likaisia puolia vielä löytyy ;D

mutta tämä tästä ja kirjotellaan vielä sitten joskus muuta kun asia etenee ja viimeistään heinäkuussa :) TSA!

hmm...en muista mitä tähän piti sanoa lopuksi mikä oli se lopullinen teksti...sori tytöt!:D